Konstrukcje wsporcze pod sygnalizację uliczną

Infrastruktura Drogowa

O PRODUKCIE

Produkowane przez nas, różnego rodzaju konstrukcje wsporcze pod sygnalizację uliczna, od wielu lat montowane są na ulicach polskich oraz europejskich miast. Nasze produkty , dostosowane są do różnego rodzaju wyposażenia oraz różnych stref wiatrowych. W połączeniu z solidnym i estetycznym wykonaniem, gwarantują wieloletni okres użytkowania, poprawiając bezpieczeństwo oraz płynny ruch na drogach.


Skontaktuj się
Zdjęcie O PRODUKCIE

Specyfikacja produktu

Słupy sygnalizacyjne wysięgnikowe

Słupy wykonane są z blachy stalowej kształtowanej w rurę stożkową o stałej zbieżności. Nasze rozwiązanie konstrukcyjne oparte jest na chronionym wzorze użytkowym Urzędu Patentowego RP nr W1019400. Zabezpieczenie antykorozyjne stanowi powłoka cynkowa nanoszona zanurzeniowo na zewnętrzne i wewnętrzne powierzchnie słupa zgodnie z normą PN-EN ISO 1461. Trwałość tej powłoki w zależności od agresywności środowiska wynosi od kilku do kilkunastu lat.

Słupy przystosowane są do posadowienia

poprzez zagłębienie w fundament – posadowienie G,
na fundamentach prefabrykowanych – posadowienie F,
na stalowym zespole kotwiącym zagłębionym w fundamencie wylewanym
na miejscu lokalizacji – posadowienie ZK.

Oryginalna konstrukcja słupa zapewnia dobrą wytrzymałość i zdolność tłumienia drgań, co gwarantuje zmniejszenie awaryjności oraz zapewnia poprawną pracę zainstalowanych latarni sygnalizacyjnych i radarów w infrastrukturze drogowej. Konstrukcja wszystkich naszych słupów przy maksymalnym wyposażeniu spełnia wymagania Polskich Norm co do stanu granicznej nośności.

Cechy słupów sygnalizacyjnych wysięgnikowych

duża wytrzymałość na obciążenia statyczne i dynamiczne,
dobre tłumienie drgań zmniejsza awaryjność zainstalowanych urządzeń,
niewielkie masy i wymiary zespołów ułatwiające transport i montaż,
odporność na korozję,
estetyczny wygląd
oszczędność w kosztach eksploatacji.

Bramy do sygnalizacji ulicznej

Bramy sygnalizacyjne wykonane są na bazie zespołów słupów sygnalizacyjnych MABO. Bramy o rozpiętości do 20 m stosowane są w infrastrukturze drogowej jako konstrukcje wsporcze do mocowania latarni sygnalizacyjnych, znaków, tablic informacyjnych nad pasami ruchu. Zabezpieczenie antykorozyjne stanowi powłoka cynkowa zgodnie z normą PN-EN ISO 1461.

Bramy sygnalizacyjne MABO przystosowane są do posadowienia:

  • na fundamencie (F),
  • na stalowym zespole kotwiącym (ZK),
  • zagłębienie w fundamencie (G).

Oferowane wyposażenie bram sygnalizacyjnych MABO:
max. 4 komplety (latarnia sygnalizacyjna ekran kontrastowy znak F11)
max. 2 komplety wsporników oświetleniowych z wysięgnikiem wieloramiennym L=1,5 m

drogowe tablice informacyjne (indywidualne uzgodnienie szczegółów) *opcja 24000 mm – wg indywidualnego projektu.

Słupy proste do montażu sygnalizatorów

Słupy proste do montażu sygnalizatorów potocznie określane jako SRP wykonywane są z rur cylindrycznych. Posiadają zabezpieczenie antykorozyjne stanowiące powłokę cynkową zgodnie z normą PN-EN ISO 1461.

Bramy innego przeznaczenia

Bramy drogowe mogą być zastosowane na obszarach objętych I, II i III strefą wiatrową dla wszystkich rodzajów terenu zgodnie z normą PN-EN 1991-1-4. Rygiel poziomy bramy składa się z segmentów o zróżnicowanej długości zależnej od rozpiętości bramy. Słupy z ryglem poziomym oraz poszczególne elementy rygla poziomego połączone są ze sobą poprzez kołnierz.

Bramy drogowe kratowe mogą być zastosowane na obszarach objętych I, II i III strefą wiatrową dla wszystkich rodzajów terenu zgodnie z normą PN-EN 1991-1-4. Bramy budowane są z zespołów łączonych za pomocą śrub. Ze względów transportowych oraz technologicznych zespoły nie powinny przekraczać długości 12m.

Elementy konstrukcji oraz zespoły kotwiące posiadają zabezpieczenie antykorozyjne stanowiące powłokę cynkową zgodnie z normą PN-EN ISO 1461.

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Masz do nas pytania? Z chęcią odpowie na nie nasz specjalista.

DZIAŁ HANDLOWY

Maciej Jabłoński

Specjalista ds. Sprzedaży
  +48 505 592 769
  m.jablonski@mabo.pl